21 Mayıs 2013 Salı

10 haneli wordlist

WPA,WPA2 Kablosuz şifre kırmaya ilişkin yeni adımlar attım. Yakında burdan paylaşacağım. Ama en önemlisi iyi bir word listiniz olmalı .
Aksi halde yapılan işlemlerin hiçbir faydası yok. Programalar sırasıyla alltaç Videosunu bulunca ekliycem

 *VMware Workstation 8  indirin. Ful surumu gerekmiyor sanırım.
* BACKTRACK   Adresteki formu doldurup BT5R1-GNOME-32.iso yu indirin (1.9GB)* 10 haneli sayılardan olusan wordlist .. bun hazırlıyorum bitince ilave edeceğim.8 haneli olan indir 3,73 mb acınca 957 mb oluyor . ayrıca siz sıkıştırılmış 75mb (acınca 28gb) olan wordlisti ilave edip deneyebilirsiniz. Bunları notepad ile açmaya çalışmayın kitleniyor. sadece şifre kırma asamasında kullanın.indir  
Ben şahsen denedim. Şifresini bildiğim birinin şifresini wordliste yazdım bir saniyede buldu. İşe yarıyor. Tek sorun wordlistte o şifrenin yazmasıdır.


3 yorum:

  1. virtual üzerinden key denemesi yapamasın yapmamalısın. düz kurulum ile gpu boost alman gerekiyor. duzgun bır cuda kurulumu ıle cpyrit kullanırsan daha seri bir sekılde ıslem yaparsın

    YanıtlaSil
  2. amk şifresini bilsem niye wordlist'e yazıp kırmaya çalışıyım zaten kullanırım.

    YanıtlaSil
  3. Bedirhan Abacı@~senin beynin almaz sen uğraşma bu işlerle

    YanıtlaSil